MISSIÓ ESPACIAL A MAS PORTAL – ÀGER

Els dies 28 i 29 d’abril, l’alumnat de 1r, 2n i 3r hem gaudit de dues jornades molt especials de colònies a Mas Portal, Àger.

Durant l’estada, els infants s’han endinsat en el fascinant món de l’astronomia d’una manera vivencial i interactiva. Ho han fet acompanyats del petit Igor, un simpàtic extraterrestre vingut de l’espai exterior, que s’ha convertit en el fil conductor de les activitats i en el gran protagonista de l’aventura.

Un dels moments més destacats ha estat la visita al Centre d’Observació de l’Univers, on hem pogut observar el cel a través de “l’Ull del Montsec” gaudint d’un planetari digital espectacular.

A més, l’alumnat també va experimentar amb l’enlairament de coets, utilitzant aire i aigua a pressió com a combustible, una activitat que va despertar molta curiositat i entusiasme.

En definitiva, han estat unes colònies plenes d’aprenentatges, emocions i moments compartits que, sens dubte, quedaran en el record de tots i totes.

Aquí teniu els enllaços per poder veure el recull fotogràfic:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>