MALETES COEDUCATIVES -3r

En una jornada plena d’aprenentatge i reflexió vam tenir l’honor de rebre la visita de la Rosana Andreu Febas, una apassionada defensora de la coeducació que treballa a la Biblioteca de Cambrils. La narradora i escriptora, va guiar-nos a través d’un fascinant viatge, desafiant estereotips arrelats a la societat.

La xerrada es va centrar a tombar les barreres imposades per la tradició, demostrant que les joguines, la roba i els treballs no tenen gènere. Amb exemples concrets i anècdotes inspiradores, la nostra convidada va compartir la importància de fomentar la igualtat des d’una edat primerenca.

El punt àlgid de la visita va ser la lectura de contes captivadors que reflecteixen la diversitat i promouen la coeducació. Els relats no només van captar l’atenció dels alumnes de tercer de primària, sinó que també van deixar una empremta duradora en les seves ments, desafiant percepcions preconcebudes i obrint-los cap a noves possibilitats.

Com a regal especial, la nostra visitant ens va deixar una maleta plena de contes que continuaran alimentant l’esperit coeducatiu a la nostra escola. Aquesta emocionant visita, no només va reforçar la nostra determinació de fomentar la igualtat de gènere, sinó que també va sembrar les llavors d’una mentalitat oberta i receptiva en les ments joves que formen el futur de la nostra societat.

La coeducació està en marxa a la nostra escola, i estem emocionats pel viatge que ens espera!