Arribem a l’escola dels grans!

Som els Gegants i els Nanos de I3 i ja hem començat a l’escola dels grans!

Durant la primera setmana ens van acompanyar les nostres tutores, la Raquel i la Tere! També la Inma, la nostra TEI i la Marta, la Coia i  la Rosa, mestres de l’escola. Poc a poc, vam començar a conèixer la nostra escola, les aules, el pati, l’aula de psicomotricitat i el menjador de l’escola.

Ara ja estem gaudint de cada instant junts, de cada joc, de cada racó i ens ho estem passant pipa!

El procés d’adaptació a l’escola dels grans encara no s’ha acabat però l’anem superant dia a dia fent amics i amigues, creant vincles, compartint activitats i espais. Cada dia estem més còmodes amb l’entrada a l’escola i amb el nostre dia a dia a I3!

Volem compartir amb vosaltres alguns moments de la nostra primera setmana a la nova escola! Mireu, mireu…

ELS GEGANTS!

ELS NANOS!