6è- TALLERS A CICLE SUPERIOR

El passat 31 d’octubre vam gaudir d’una jornada especial a l’escola. Els alumnes de 5è i 6è durant el matí van poder gaudir de tres tallers preparats pels mestres a on van poder desenvolupar les destreses que van adquirint dia a dia a l’escola.

Així, van poder gaudir d’un JOC DE PISTES amb la temàtica de la Castanyada a on havien de resoldre enigmes de lògica i càlcul. També van poder desplegar les seves habilitats artístiques al TALLER d’ARTS&CRAFTS a on van dissenyar un joc de taula amb la temàtica de Halloween. Per últim, van participar a unes ACTIVITATS ESPORTIVES a la pista de l’escola a on van participar de jocs de pilota en equip.

De tot plegat tenim aquestes fotos, passeu i mireu!