L’arribada dels iPads

Aquest any a l’escola estem treballant amb iPads. El 22 de setembre, la classe de sisè vam començar a treballar amb ells.

Primer de tot, vam configurar el nostre compte amb el nostre correu propi de l’escola, ens vam fer una foto de la cara i la vam posar com a fons de pantalla, per a què  l’Alex, l’informàtic, sapigués de qui és cada tauleta.

Un cop  configurat l’iPad, li vam posar la funda, i ja vam començar a treballar.

Teniem la consigna de buscar un  video a youtube, https://www.youtube.com/watch?v=PwkEWfBJt1I ,  sobre el nostre projecte, que és el manga. Aquest video ens ensenyava com dibuixar un rostre amb aquestes característiques.

A tots ens va agradar molt començar a treballar amb els ipads.

Autora: Helena de la Fuente

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *