I SALÓ MANGA A CASTELLDEFELS

A l’escola Jacint Verdaguer aprenem a través dels projectes, cada trimestre els alumnes  de l’escola pensem que ens agradaria estudiar i després el presentem a la classe. Tot seguit, escrivim tots els projectes que han sortit a la pissarra i votem quin és el que més ens agrada. Ha estat així com ha sorgit aquest primer trimestre al cicle superior, el projecte sobre el “manga

Sabíem que a Barcelona, cada any es celebra durant ns 5 dies, un Saló Manga i vam pensar que seria una bona idea fer-ne un aquí, a Castelldefels. Així que, el dia 17 de novembre del 2017 els nens i nenes de 6è vam anar a las sala de reunions de la biblioteca “Ramon  Fernandez Jurado” per parlar i negociar sobre el Saló Manga que volíem preparar. La biblioteca ens va oferir la Sala Margarida Xirgu, per poder realitzar totes les activitats que teníem previstes durant el Saló Manga, però encara necessitàvem més col·laboradors per portar-lo a terme.

Vam decidir, a la classe, fer grups per enviar diferents correus electrònics a entitats de Castelldefels, per si podien col·laborar en l’organització del nostre Saló Manga. Va ser així com vam aconseguir diferents tipus d’ajudes per realitzar els diferents tallers del Saló.

Després de moltes reunions i d’arribar a acords, els dies 12 i 13 de desembre del 2017, és va realitzar a la Sala Margarida Xirgu  el I Saló Manga de Castelldefels. Ens van visitar moltes escoles de la nostra ciutat i els nens i nenes van poder gaudir dels diferents tallers com el de cuina, origami, dibuix manga, maquillatge, concurs de dibuix i photocall.

Va ser una experiència única i inoblidable, de la que tots els nens i nenes de cicle superior ens sentim molt orgullosos.