Cantània

Captura de pantalla 2016-06-03 a les 0.55.46

Cantània:

avui la nostra escola participa, amb el grup de 5è, en el projecte musical “Cantània” que organitza el Servei Educatiu de l’Auditori de Barcelona.
Cantània és un projecte de Cantata participativa per a escolars, dirigit a alumnes entre 8 i 12 anys. Durant tot el curs escolar assagen les cançons, les coreografies i preparen els seus atrezzos amb l’ajuda dels seus professors a classe. Els alumnes finalment canten en un gran espectacle acompanyats d’artistes professionals: orquestra de músics, actors, cantants lírics i director musical.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *