Visita de la senyora alcaldessa a l’escola

L’alcaldessa Candela visita l’escola. Ha vingut a la nostra escola Jacint Verdaguer amb el seu equip tècnic i amb la seva portaveu:

Ens ha dit que ella ha visitat moltes escoles i diu que aquesta és la primera vegada que veunens i nenes treballant  amb els tablets, i li sembla molt bé. Ha vist totes les classes i diu que són sales molt grans i lluminoses.

Quan ha visitat la nostra classe (la de 6è) li hem explicat què estàvem fent amb els tablets i quin era el nostre projecte, també li hem explicat què és un kahoot, a més a més ens ha preguntat la diferència entre treballar amb tablets i  amb ordinadors. A continuació ens ha preguntat sobre el calendari d’advent, ja que està fet amb Codis Qr.

Una de les sales que ha visitat ha estat el nostre gimnàs, la nostra cuina i la sala d’ordinadors. Una cosa de la que estem orgullosos és que l’alcaldessa va venir a aquest menjador quan era petiat, ja que al Lluis Vives, la seva antiga escola, no en tenia. Ens ha explicat que abans el gimnàs estava a l’aire lliure i que era l’antic menjador.

Per acomiadarnos i agrair el nostre bon treball ens han fet una foto amb ella i el seu equip:

d7ab040a0c2994141cf34a3ff0c9504c

Autors: Pau Cebrián i Carla Ródenas

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *