Neix la Cooperativa Ecolamero

Aquest curs, l’alumnat de Cicle Superior, dins del projecte CuEmE, ha creat una cooperativa. Els socis i les sòcies han decidit que el seu nom serà Cooperativa EcoLamero i avui hem anat a formalitzar-la a l’ajuntament de Gavà, on ens ha rebut l’alcadessa Gemma Badia. Ha estat un dia molt especial i fins i tot hem comptat amb la presència de Gavà TV, que ha entrevistat al president i a la presidenta de la Cooperativa.

L’objectiu de la mateixa serà crear productes ecològics per vendre’ls el dia de Sant Jordi. Part dels beneficis aniran destinats a una ONG, que escollirem els propers dies.

Us animem a tots i a totes a passar-vos per la nostra paradeta!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *