Ens iniciem amb el Lego Spike

Cada dijous a la tarda, l’alumnat d’I3 fins a 6è fa els multitallers. Hi ha sis de diferents i un d’ells és el de robòtica, on actualment estem treballant amb el Lego Spike.
Heu vist quines construccions tan xules fem?

Celebrem el Carnestoltes!

Semblava que l’aigua ens faria una mala passada, però finalment vam poder celebrar el dia de Carnestoltes al carrer, tal i com ens agrada.
El tema que hem escollit aquest any han estat les grans civilitzacions antigues, ja que és el projecte interdisciplinar que portem treballant… Llegeix més»

Jornada de portes obertes

Us informem que durant el proper mes de febrer podreu venir a visitar la nostra escola. Els dies per a la jornada de portes obertes són el dijous 22 i el dissabte 24 de febrer.

La jornada de portes obertes és l’opció ideal per conèixer… Llegeix més»

La nostra escola no es tanca!!!

El que fa uns dies semblava complicat, avui és una realitat. El departament d’educació ha rectificat i la nostra escola no tancarà les seves portes.
Nosaltres només podem dir GRÀCIES!

• GRÀCIES  a les famílies pel seu suport incondicional i per estimar l’escola com nosaltres ens… Llegeix més»

No al tancament de la nostra escola!!!

El Departament d’Educació ens ha comunicat que tanca la nostra escola (que el curs vinent farà 50 anys) i s’integra a l’Escola Marcel·lí Moragas.
Per tant, es tanca una escola pública, afavorint la demanda de les escoles concertades, trencant un projecte educatiu d’escola i ciutat, augmentant… Llegeix més»

Gimcana per celebrar la Castanyada

Avui hem celebrat la Castanyada. I a més de menjar castanyes i panellets que tant ens agraden, hem realitzat una gimcana al pati de l’escola on ha participat tot l’alumnat, des d’I3 fins a 6è.
Voleu veure com eren les 6 proves? Doncs teniu totes les… Llegeix més»