I avui últim dia de curs. Junts ens hem acomiadat ballant, menjant xocolata… Marxem amb la motxilla plena d’aprenentatges, experiències i moments compartits… Ens retrobem al setembre!
I avui últim dia de curs. Junts ens hem acomiadat ballant, menjant xocolata… Marxem amb la motxilla plena d’aprenentatges, experiències i moments compartits… Ens retrobem al setembre!
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress