PREINSCRIPCIÓ 24-25

Benvolgudes famílies,
Avui surt publicada la llista ordenada definitiva. Després del sorteig, celebrat el passat dia 30 abril  on el número de desempat va resultar ser el 81801, s’elabora la llista ordenada de sol·licituds per a l’assignació de places.
Aquesta llista ja no està ordenada per ordre… Llegeix més»

SANT JORDI A L’ESCOLA

Enguany hem celebrat la diada de St. Jordi. No han faltat els llibres, el certamen dels Jocs Florals, els jocs de llengua catalana, l’espectacle infantil, les senyeres, les roses i per descomptat, famílies, mestres i infants hem gaudit de la tradicional llegenda.
Bona diada!
Llegeix més»

ELS POLLETS JA ESTAN AL GALLINER!

Ara que els pollets es van fent grans, ja els podem portar al galliner del pati d’infantil.
Habilitem l’espai per poder-los anar cuidant, els alimentem i els observem encuriosits. A poc a poc aniran creixent i els infants podran observar i aprendre aspectes del seu comportament… Llegeix més»

PREMIS PILARIN BAYÉS

Un curs més, l’alumnat de sisè de primària és finalista al Premi Pilarin Bayés de contes escrits per nens i nenes.
La temàtica era al voltant de la paraula CUIDAR, una paraula immensa que ens ha obert un munt de possibilitats.

PROJECTE D’ART I ESCOLA

En el projecte d’Art i Escola els alumnes de Cicle Inicial i Cicle Superior han realitzat la instal·lació artística Ars Vitae, ars mortis (l’art de la vida, l’art de la mort).
L’obra vol capturar la fugacitat del temps, la fragilitat de l’existència humana, la naturalesa transitòria… Llegeix més»

VIURE EL PAISATGE DE MUNTANYA

La neu va acompanyar a l’alumnat de quart durant les colònies de l’Alt Berguedà. Viure el naixement d’un riu, conèixer el paisatge i un poble de muntanya, fer una anàlisi del riu i el bosc de ribera i sobretot la convivència, omplen d’experiències.

SI TOQUEM JUNTS SONA MILLOR

Durant aquests mesos, els nens i nenes de 3r han participat en aquest projecte on han treballat en diferents tallers d’instruments i de veu i moviment al llarg de les sessions. Un treball que ha culminat amb un gran concert a la Sala 1 de… Llegeix més»

PROJECTE: PLASTIC PROETY DE CATERINA VICENÇ

Caterina Vicenç, mare de la Pau, ens ha impregnat de la passió que envolta el seu fascinant projecte Plastic protey. Amb facilitat ha transmès als infants la seva sensibilitat i compromís per protegir la natura i els ecosistemes més vulnerables a partir de l’art. Les… Llegeix més»

SITUACIÓ D’APRENENTATGE: AIXÍ SOC JO.

El coneixement del propi cos és un aspecte primordial que es treballa de manera continuada al llarg de tota l’etapa d’educació infantil.
Pere Formiguera, conegut pels seus retrats del rostre i del cos humà, ens ajuda a endinsar-nos en el treball de les parts del cos.
Ho… Llegeix més»

DINAMITZACIÓ D’ESPAIS DE JOC

Durant la jornada lectiva tots els infants gaudeixen d’una estona de joc i temps lliure. Els i les mestres acompanyen, dinamitzen i gaudeixen amb ells.

ESPAIS D’APRENENTATGE

Pensats i organitzats amb l’objectiu de fomentar l’aprenentatge actiu i la curiositat innata de l’infant, afavorint la seva autonomia, ja que decideixen activament des dels seus interessos.
Donen resposta a les necessitats d’expressió, de creació, de recerca, de descoberta i d’investigació.
Llegeix més»

DE QUÈ DEPÈN QUE D’UN OU EN NEIXI UN POLLET?

Aquesta és la pregunta investigable, que inicia la situació d’aprenentatge que comparteixen els alumnes de 5è de primària i I3.
A cicle superior inicien el procés a partir del mètode científic amb control de variables i els més petits aprenen a partir de l’observació directa les… Llegeix més»

PARTICIPEM AL PROJECTE “TANCANT EL CERCLE”

Participem al projecte “Tancant el cercle” impulsat per ADEFFA que pretén augmentar la biodiversitat de l’entorn escolar, sensibilitzar vers el respecte a la natura i combatre plagues d’insectes de forma sostenible.

FOMENT DE LA LECTURA

Aquesta setmana alumnes de l’escola han pogut gaudir de la biblioteca Pilarín Bayés descobrint i fomentant el plaer per la lectura.

TALLERS DE MATEMÀTIQUES

Els tallers de matemàtiques tenen per objectiu relacionar aquells sabers matemàtics relacionats amb la mesura, l’espai i la forma, l’estadística i l’atzar i aplicar-los en un entorn proper per tal de que tinguin sentit i siguin funcionals.

BONES FESTES

Acabem aquest any amb somriures, sorpreses i moments dolços. Aquesta última setmana hem fet un munt d’activitats. No han faltat la tradicional xocolatada, la cantada de Nadales, la visita del Patge Reial, la tarda de cinema, i com cada any el Tió ha anat creixent… Llegeix més»

ANIVERSARIS I VOLTES AL SOL

L’aniversari és un dia molt especial per tots els infants. S’adonen que el pas del temps els fa créixer en tots els sentits. Aquesta celebració la fem amb el grup i cada any la simbolitzem amb un element diferent. Alhora els ajuda a potenciar l’autoestima… Llegeix més»