Menjador

Benvolgudes famílies,

L’equip de 7 i Tria, com a empresa que gestiona el servei de menjador, titular de la concessió administrativa atorgada pel Consell Comarcal d’Osona per a la gestió del servei públic de menjador escolar, volem donar-vos la benvinguda a aquest nou curs escolar 2023-2024.

Per al bon funcionament del servei, us lliurem la normativa relacionada amb els pagaments del servei:

Preus del servei de menjador:

  • Usuari fix: 6,90 €/dia (de 3 a 5 dies fixes a la setmana)
  • Usuari esporàdic d’1 ó 2 dies, o eventual: 7,40 €/dia

Descomptes aplicables:

  • Família nombrosa: Descompte 10% a partir del tercer germà
  • Família monoparental: Descompte 10% a partir del primer fill

* Els descomptes només seran aplicats per alumnat no becat. Cal enviar còpia del carnet o certificat que acrediti la situació a menjadorsescolars@ccosona.cat

 Cobraments mensuals

  • Usuaris fixos: es farà els primers dies de cada mes (entre el 5 i el 15) mitjançant domiciliació bancària. El mes de setembre el rebut es girarà entre el 25 i 30, i l’octubre entre el 15 i el 20.
  • Usuaris eventuals: es farà mitjançant domiciliació bancària (a mes vençut) o amb targeta bancària a través de l’apartat “Intranet famílies” a la web 7itria.cat (per poder-hi accedir necessiteu unes claus que en cas de no tenir-les les heu de demanar a l’empresa 7 i Tria).

Els rebuts retornats se’ls aplicarà un recàrrec en concepte de despeses bancàries. L’alumnat que tinguin 1 rebut impagat dins de les dates establertes i no es posin en contacte amb l’encarregat de la gestió no podran fer ús del menjador fins que abonin el deute.

 Absències

  • Els alumnes que per qualsevol motiu no puguin assistir al menjador, hauran d’avisar a l’escola abans de les 9:00h i se’ls retornarà l’import del menú (3,40 €) (sense necessitat de presentar cap justificant mèdic). En cas de no avisar o avisar més tard es cobrarà l’import íntegre del servei.
  • Per l’alumnat de llarga durada (viatges, malaltia llarga, tractaments mèdics, etc) avisades amb antelació, es donarà de baixa l’alumna/e del servei durant aquell període i, per tant, no es cobrarà cap import del servei.

 

*Rebreu un e-mail amb les claus i contrasenya per poder-hi entrar al correu electrònic que vau posar a la inscripció. Un cop entreu dins de l’aplicatiu el podreu descarregar al vostre telèfon mòbil seguint les indicacions que hi trobareu.

 

  • Colònies: es retornarà l’import del menú (3,40 €) sense necessitat que la família hagi de fer cap gestió, ja que les comunica el centre directament.
  • Sortides: Els dies que l’escola organitzi una sortida de tot el dia, s’ofereix el servei de pícnic per als usuaris fixos de menjador. El contingut del pícnic consta de dos entrepans (la mida varia en funció de l’edat dels alumnes), un de formatge i l’altre d’embotit (pit de gall d’indi, llonganissa…), un suc de fruita per a Educació Infantil / una peça de fruita per a Primària i una ampolla d’aigua. Els entrepans són sense tomàquet per qüestió de riscos alimentaris. Si alguna família no vol el pícnic, ha de passar a emplenar una butlleta que li lliurarà la coordinadora de menjador abans del 30 de setembre, on renunciarà a aquest servei durant tot el curs escolar. En aquest cas, s’abonaran 3,40€.

    Butlleta de renúncia pícnic

  • En els abonaments de les absències i les regularitzacions es faran efectius en el rebut del mes següent.
  • Els canvis de la rutina d’assistència, així com els canvis de domiciliació bancària i les baixes s’hauran de comunicar enviant un correu electrònic a menjadorsescolars@ccosona.cat abans del dia 5 de cada mes per tal de poder actualitzar la informació abans de passar els rebuts del mes. En cas de no fer-ho abans d’aquesta data les regularitzacions es faran el mes següent.
  • Les absències i regularitzacions del mes de juny s’aplicaran en el rebut del setembre.
  • És imprescindible que els nous usuaris omplin la fitxa d’inscripció a la web https://menjadorsescolars.ccosona.cat/.
  • Si el vostre fill o filla té al·lèrgies o algun informe de necessitats educatives especials, cal que entregueu la fitxa mèdica omplerta i signada a la secretaria del centre abans de començar a fer ús del servei.

Deutes:

Recordeu que les famílies que tinguin pendent un deute amb el servei del curs anterior, caldrà que el gestioni amb la responsable del servei per solucionar-ho i poder fer ús del menjador.

La persona encarregada de la gestió dels deutes és la Layla Mimouni (layla.elmimounie@7itria.cat/ 662673795).

Per qualsevol aclariment o comentari poseu-vos en contacte amb la Laura Subirana, que és la coordinadora administrativa i pedagògica del Servei de menjador. Per qüestions administratives, la podreu trobar els matins de 9 a 11 h o bé per telèfon 671 60 95 07 o correu electrònic jsalarich@fundesplai.org.

Si voleu tenir més informació sobre el funcionament del menjador, demanar entrevista de seguiment dels vostres fills i filles o comentar alguna incidència, podeu demanar entrevista trucant d’11h a 12h al telèfon 671 60 95 07 (fora d’aquest horari, podeu deixar un WhatsApp i la Laura us trucarà quan li sigui possible) i us proposarà dia i hora per poder parlar tranquil·lament.

Llençols:

Els infants d’I3 es trobaran a la motxilla el llençol de sota cada divendres per rentar i un cop al mes, la manteta. Cal que porteu una bossa de roba o paper per poder guardar el llençol després de la migdiada.

Entrades i sortides:  Els infants que no siguin al centre a l’inici del servei, 12:15h per infantil i 13:00 per primària), s’han d’incorporar a l’escola a les 15:00h. No es poden recollir infants durant el servei, les hores de recollida són a les 13:00h i a les 15:00h, en cap cas durant el servei.

Jornades intensives: Durant les jornades intensives, els encarregats d’entregar l’alumnat a les 14:45h serà l’equip educatiu del servei del migdia. En aquest enllaç us podeu descarregar l’autorització de recollida d’alumnes durant la jornada intensiva.


Torns de dinar: Aquest curs, per tal d’oferir un bon servei a causa del volum d’alumnes que es queden a dinar, se servirà en tres torns:

  • Alumnes d’I3, I4 i I5.                        de 12:15h a 13h
  • Alumnes de 1r, 2n, 3r i 4t.               de 13:00h a 14:00h
  • Alumnes de 5è i 6è.                        de 14:00h a 15:00h

Menús:

Els menús són equilibrats i variats perquè els/les alumnes aprenguin a fer una dieta sana i saludable i s’adeqüen a les necessitats especials convenientment justificades (al·lèrgies alimentàries, intoleràncies…). Els menús mensuals s’enviaran per correu electrònic, els trobareu a l’aplicatiu i també a la web de l’escola (agora.xtec.cat/escolajoaquimsalarich/)

menú de setembre


Equip de monitors/es 2023/2024:

CURS MONITOR
I3 FINA GUTIERREZ

LAIA GUTIERREZ

I4 JOANA MARIA FONS
I5 GEMMA DEVESA
1r CRISTINA BURGOS
2n BERTA FREIXA
3r SARA RODRÍGUEZ
4t ROCIO LA ROSA
ALEX COLOMER
Mª ÀNGELS PUJOL
VETLLADORA ALBA CALÍ (Infantil)

SARA LÓPEZ (Priària)

SUPORT LORENZO GONZÁLEZ

CARLA FERRAN

JÚLIA SVENSON

AINHOA SUÁREZ

ANNA GOMADA

COORDINADORA DEL MENJADOR LAURA SUBIRANA
EQUIP DE CUINA MONTSE MUÑOZ

ANNA ISERN