Festa de la solidaritat – Marató TV3

Aquest any, un cop més, hem participat a la Marató de TV3, destinada a la investigació de les malalties infeccioses.

S’han dut a terme diferents activitats a l’escola:

  • Tots els cursos han fet tallers de manualitats per, després, vendre-les i recaptar diners.
  • Xerrades sobre les malalties infeccioses i la prevenció d’aquestes, a càrrec de la Mafer (mare del centre) i la Rosa López, totes dues metgesses.
  • Tallers a càrrec de Treure Ball amb els alumnes de cicle superior i batucada So-m Maurina amb els alumnes de cicle inicial.

A la tarda, del dia 5 de desembre, vam fer la festa de la solidaritat on es va convidar a tothom a participar-hi.

Es van fer diferents activitats organitzades per l’escola (pintura, maquillatge, paradetes), per l’AMPA (xocolatada i rifa) i per altres col·laboradors, com Treure Ball (balls), So-m Maurina (batucada), BON DIA (havaneres) i  nítid.Raül Muñoz (amb la gravació i edició de vídeo).

Va ser tot un èxit!!

Es va recaptar la quantitat de 452,54 €

                                                                                      

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut