Iniciem un nou curs escolar

Un any més ja hi tornem a ser. Motxilles, llibres, carpetes, llibretes i un munt d’il·lusions per iniciar aquest nou curs. Deixem enrere un llarg estiu i tornem amb les piles ben carregades.

Quina millor manera d’iniciar el nou curs que fer un escape room per l’escola. L’alumnat de Cicle Mitjà i Cicle Superior, quan hem arribat a l’aula no hem pogut entrar, les mestres no trobaven la clau!!!

Hem anat al pati i mentre per megafonia ens arribava un missatge: si volíem aconseguir la clau per entrar a la nostra aula havíem de superar uns reptes!!

  • “Busca el autógrafo”. Cerca de companys amb certes característiques sobre l’estiu.
  • Busca la paraula. Cerca de paraules que defineixen al grup amb les lletres de l’abecedari.
  • Busca la parella. Personatges de pel·lícules
  • Busca la clau. Construïm el puzle i anem a buscar la clau.

Després de superar tots els reptes, hem trobat el lloc on havien amagat la clau. Hi era al laboratori tancat sota una clau amb un codi numèric que hem acabat trobant.

Un cop clau en mà hem obert la classe. Està diferent al curs passat. Hi ha més espai!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut