Treballem projectes i …

Ja podeu visitar l’exposició dels projectes treballats a l’escola matins a les 9 h. i tardes a les 16.30 h. (dimecres, dijous i divendres). No us ho podeu perdre. Tots han treballat molt per conèixer els arbres del pati. També podeu veure i llegir els finalistes dels Jocs Florals a la Biblioteca de l’escola, divendres podrem saber-ne els guanyadors. Aquest divendres dia 28 d’abril a les 15.20 h. us esperem per compartir amb vosaltres totes les danses que hem treballat al llarg del curs.

9971eafb-c26b-4b75-a351-77b11f4b28e5

Si voleu veure teatre mireu el Bloc de Cicle Mitjà, ens han preparat la llegenda de Sant Jordi.