Setmana de Sant Jordi

Dia 23 d’abril

Jocs florals i tallers

Educació Infantil: Intercanvi de llibres. Els alumnes han de portar un llibre amb el nom, cognom i curs per compartir-lo. Quan acabem l’activitat cadascú s’emportarà el seu llibre a casa. Data màxima per portar llibres 20 d’abril.

Educació primària: Intercanvi de llibres i racons artístics. Cada nen/a ha de portar un llibre amb el nom, cognom i curs per intercanviar durant l’activitat, després se l’emportarà a casa. Data màxima per portar llibres 20 d’abril.

Dia 25 d’abril

De 16h a 17h portes obertes a les famílies. Aquest any l’exposició dels projectes sobre Barcelona estarà a les aules. Us convidem a que passegeu per l’escola per poder veure’ls.

A partir de les 16h us esperem a les aules per recollir als vostres fills i filles i veure plegats l’exposició.

Aquest dia no es farà la sortida com sempre, cal recollir a tot l’alumnat a les seves aules.

Divendres 27 d’abril

15:20 h Portes obertes a les famílies. Ballada de danses de l’alumnat de l’escola a càrrec dels mestres de Música i Educació Física.

Recomanacions de llibres per regalar per Sant Jordi: