Roba perduda, carmanyoles…

Atenció famílies!!

Tornem a tenir el bagul de roba ple a vessar. Per aquest motiu aquesta semana farem una mostra de la roba que hi ha al bagul.

La roba estarà exposada a la sortida de l’escola, així tant alumnes com famílies tindreu l’oportunitat de donar una ullada per recuperar les peces de roba perdudes.

Recordeu que, tal i com s’indica a les Normes de Funcionament de l’Escola:

• La roba ha d’estar marcada amb nom i cognoim del seu propietari per tal de poder-la retornar en cas de pèrdua.
  • Les bates, xandalls (jaquetes, jerséis…) han de dur una beta d’uns 10 cm. per poder-les penjar.

També podeu recollir les carmanyoles de plàstic perdudes.

La roba  que quedi la donarem a alguna associació que ho necessiti.

Si us arriba a casa una peça de roba que no és vostra, feu-la arribar a l’escola el més aviat posible perquè el seu propietari/a la pugui recuperar.

Gràcies per la vostra col·laboració.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *