Reunió de famílies

Com cada any les mestres tenim molt d’ interès de fer una reunió  a començament de curs per poder-vos comunicar tot el que fem a la classe i el funcionament de l’ escola.

Consten de dues parts; una per explicar les normes de funcionament general d’ escola i una altra per parlar de temes més concrets de funcionament, organització de la classe o del cicle, la programació,  l’avaluació … És molt important la vostra assistència i participació activa en els temes generals de classe.

Google Meet - Aplicaciones en Google PlayLes  reunions de cada curs seran via telemàtica amb la plataforma Google Meet. Per tal de poder accedir, si s’utilitza un ordinador no caldrà instal.lar cap programa, però si  s’utilitza el mòbil o una tablet caldrà descarregar l’app de Google Meet.
Aquesta aplicació us la podeu descarregar a través del Play Store o de l’App store.

Cada tutora us farà arribar una convocatòria de la reunió al vostre correu personal que tenim a l’escola i al correu que l’escola ha proporcionat als vostres fills i filles, on trobareu l’enllaç per poder entrar.

Per qualsevol dubte podeu dirigir-vos a la tutora dels vostres fills i filles.

Us recordem que totes les reunions seran a les 17h i en les dates següents:

CURS A LES 17 H
P3 A i B dimecres 6 d’octubre