Programa de Sant Jordi 2021

Racons artístics i literaris

Divendres 23 d’abril

Matí:

Jocs Florals, lectura  de poemes i textos dels alumnes.

El plaer de llegir: cada nen/a ha de portar un llibre que els hi agradi amb el nom, cognom i curs per compartir amb els companys de la classe (grup bombolla). Se l’emportarà a casa després de fer la quarantena corresponent.  Data màxima per portar els llibres: 19 d’abril.

Tarda:

Ballada de danses de l’alumnat de l’escola a càrrec dels mestres de Música i Educació Física.

Els nens i nenes han de venir mudats.

Excepcions:

Els infants de segon han de portar la samarreta del Dansa Ara i els de 5è han de portar texans, camisa i barret de vaquer.

16:30  Sortida com sempre.

Us fem arribar un recull de llibres que pot ser molt interessant per als vostres fills/es.

Guia de lectures de Sant Jordi 2021