Novembre

L’escola participa en la campanya A l’escola mengem més fruita Per millorar la salut cal menjar fruita i verdura en cada àpat, tant a casa com a l’escola, i tenir un estil de vida actiu: caminar, pujar escales, jugar, fer esport… Cal potenciar accions que afavoreixin la salut dels infants. En el Pla de Consum del curs 2016/2017 s’ha previst fer 7 entregues amb un total de 25 racions de fruites i hortalisses. La primera entrega es realitzarà durant la segona quinzena d’aquest mes de novembre, amb un lliurament de quatre peces de fruita, per l’esmorzar o berenar dels nens. Les següents entregues es realitzaran de gener a juny del 2017.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *