Matrícula 2017- 2018

BENVINGUTS I BENVINGUDES A P3!

Del 12 de juny al 16 de juny es durà a terme la matrícula pel proper curs 2017·2018 (entrada pel carrer Cinca). L’administrativa (Katy), tindrà les informacions i documents a omplir preparats per a les noves famílies. Es poden venir a buscar, durant la setmana indicada, de 9 h a 10 h i els dimecres i dijous també 15 h a 16 h. Us recomanem que no espereu als dos últims dies per tal d’assegurar que tota la documentació és correcta. Es podran aportar documents qualsevol dia de la setmana indicada i lliurar-los a secretaria.Els documents a aportar son:

• Full de sol·licitud de matrícula (el podeu recollir a secretaria 1r pis)).
  • Original i fotocòpia del DNI o NIE dels pares i de l’alumne, si en té.
  • Original i fotocòpia del llibre de família  (pàgina pares i alumne).
  • Original i fotocòpia Targeta Sanitària Individual (TSI) del nen o de la nena.
  • Fotocòpia llibre de vacunes de l’alumne/a.
  • Documentació acreditativa de qualsevol altre aspecte legal, al·lèrgies, recollida de l’alumnat, malalties, i altres complementaris.

Aquelles famílies que van aportar la informació a l’escola durant el període de preinscripció, no caldrà que la tornin a adjuntar.
Us recordem que si, divendres 16 de juny, no s’ha portat tota la documentació necessària,  se saltarà a la llista d’espera i es perdrà la plaça assignada.

El dia 26 de juny es realitzarà una petita reunió( 1h aprox) a les 9:15 h per a tots els pares d’alumnes nous per tal d’explicar diferents aspectes del proper curs  (material, sortides,  llibres, funcionament AMPA, ) etc…

*Per qualsevol altre informació podeu telefonar a la secretaria de l’escola 93 345 18 20.