La nova escola

Com ja sabeu un equip d’arquitectes ha preparat el projecte de la nova escola. Per fer tot aquest projecte s’han realitzat moltes reunions amb l’equip redactor, el consorci i l’escola(equip directiu i AMPA). El dia 11 de desembre a les 17 hores, al gimnàs de l’escola es farà la presentació del projecte d’ampliació de l’escola Ignasi Iglésias. Pensem que és un projecte que millorarà molt els espais de l’escola.  La Masia també es remodelarà per dins i tot l’espai quedarà per Educació Infantil.

Si voleu veure tot el projecte el podeu trobar a la pàgina web del consorci.

Obres de reforma i ampliació a l’Escola Ignasi Iglésias.

Està previst que les obres comencin a principis del 2018 i finalitzin cap el setembre del 2019.

De moment us podem ensenyar unes recreacions de com quedarà l’Edifici de Primària.

Nova entrada a l’escola pel carrer Cinca

Escola des del Passeig Torres i Bages(Casa Bloc)

Vista des del Carrer Palomar/Torras i Bages

Entrada pel carrer Cinca