Inici de curs 2018-19

Benvolgudes famílies de l’escola,

Ens adrecem a vosaltres per donar-vos un seguit d’informacions generals importants a tenir en compte de cara a l’inici del curs 2018-2019.

Com sabeu vam finalitzar el curs i començarem amb obres a l’escola, unes obres que ha costat que tinguessin un camí planer(les escomeses de llum i gas, el pou de ventilació metro, aparició fibrociment a la coberta del gimnàs, a la piscina…). Més lentament del que tots voldríem, van avançant les obres i arribem a l’inici de curs.

Comunicat Direcció d’Equipaments Educatiu 10-9-2018

Petites informacions de funcionament

• Els alumnes mai passaran per la zona d’obres, la qual estarà sempre tancada.
  • A l’Edifici de Primària s’hi accedirà  per un passadís que s’ha realitzat a la vorera del carrer Cinca i els alumnes pujaran per les escales interiors. Les escales exteriors només són per cas d’emergència.
  • A totes les aules de primària hi ha equips de climatització.
  • Al costat de l’entrada ens han posat uns WC pel pati dels alumnes de Primària.
  • Ens han posat uns barracons(climatitzats) que els utilitzarem per: Dormitori de P3, Aula de Música, Psicomotricitat, Reforç….
  • Ens han augmentat els WC de la 2a Planta de la masia..

Tot l’equip de mestres ja fa dies que estem treballant i intentarem començar l’escola amb la màxima normalitat possible, això sí, haurem de fer tot un seguit de modificacions pel bon funcionament de l’escola i tenir present que tindrem obres al llarg de tot el curs.

Per qualsevol dubte podeu parlar amb la direcció del centre.

Aspectes que cal tenir en compte:

Entrada a les 9h

• P3: Aniran directament a les aules.
  • P4  Entren pel jardí Romàntic i aniran a la Terrassa 1r Pis(P4 B) i P4 A anirà a la classe.
  • P5  Entren a  uns per l’entrada masia(P5 A)  i els altres pel menjador(P5 B)
  • Primària: quan s’obri la porta pujaran cap a les aules pel passadís exterior, amb la vigilància corresponent. .

Els alumnes que arribin quan la porta està tancada cal acompanyar-los a consergeria i/o secretaria(no es pot anar directament a les aules).

Sortida  migdia a les 12:30h

E. Infantil

• Els pares recullen els alumnes que van a casa a: P3 a les aules,  P4 i P5 entrada masia.

E. Primària

• Els alumnes que marxen a casa,  els mestres els acompanyen a la porta del carrer Cinca.

Entrada a les 15:00h

E. Infantil

• Els de P3 van a  l’aula i P4 i P5 a l’entrada de la masia.

E. Primària

Sortida a la tarda 16:30h:

E. Infantil

• S’obriran  les portes a les 16:20 h els pares els recullen a:  P3  a les aules, P4 A a l’aula, P4 B a la terrassa 1r Pis, P5 A a l’entrada masia i P5 B al menjador.          Els pares han de portar carnets d’identificació per a  les recollides dels nens/es.
  • Un cop recollits els nens caldrà sortir de l’escola, per tal de facilitar la sortida dels alumnes de primària.

E. Primària

Els mestres els acompanyen  fins on troben els pares.

• Els pares d’ E. Primària 1r esperaran als seus  fills al costat  dels lavabos nous.
  • Els pares d’ E. Primària 2n esperaran als seus  fills davant dels  barracons.
  • Els pares d’ E. Primària 3r a a la font del pati dins de l’escola.
  • Els Pares de 4t esperaran als seus fills fora de l’escola a la porta del Carrer Cinca .  Els/les mestres acompanyaran als alumnes de primària fins a la porta del carrer.
  • Per tal de millorar la sortida del  centre, els alumnes de 5è i 6è, només a les 16,30h, de moment, sortiran per la porta del Passeig Torras i Bages.(Estem esperant que ens facin una altra sortida al carrer Cinca.) Els alumnes de 5è a 6è podran marxar sols. Heu de signar un full autoritzant o no que surtin sols. (Les autoritzacions es poden baixar de la pàgina web a l’apartat de documents).
  • Un cop recollits els nens caldrà sortir de l’escola.

Els dies de Pluja

• E Infantil sortirà igual menys P5 que sortiran les dues classes desde el menjador.
  • E. Primària:

1r i 2n  Els pares els han d’anar a recollir els fills/es a les portes dels barracons.

3r i 4t  Els pares els han d’anar a recollir els fills/es a la porta de l’entrada de la masia.

5è i 6è Sortiran com cada dia.

• El primer dia d’escola els pares/mares de 1r podran pujar a  l’aula, un cop hagin pujat tota la resta d’alumnes.

Correu enviat a les famílies(feu clic)