Reunions de famílies

Us recordem que les  reunions de famílies de cada curs seran via telemàtica amb la plataforma Google Meet. Per tal de poder accedir, si s’utilitza un ordinador no caldrà instal.lar cap programa, però si  s’utilitza el mòbil o una tablet caldrà descarregar l’app de Google Meet.

Aquesta aplicació us la podeu descarregar a través del Play Store o de l’App store.

Cada tutora o tutor us farà arribar una convocatòria de la reunió on trobareu l’enllaç per poder entrar.

Per tal de poder accedir, haureu d’entrar amb el vostre correu personal que tenim a l’escola, sempre que sigui Gmail; si no teniu Gmail, doncs haureu d’entrar amb el correu que l’escola ha proporcionat als vostres fills i filles ………@escolaignasiiglesias.cat

Per qualsevol dubte podeu dirigir-vos a la tutora o tutor dels vostres fills.

Us recordem que totes les reunions seran a les 17h i en les dates següents:

CURS A LES 17 H
P3 A i B dimarts 20 d’octubre