Exposició Ignasi Iglésias

El dissabte 19 de febrer a les 12 h  es farà la presentació de  l’exposició sobre Ignasi Iglésias per part del Centre d’Estudis Ignasi Iglésias i  la reproducció de material fotogràfic de l’escola de l’època de la república trobat en un llibre a l’arxiu municipal.

Aprofitant aquest acte i, que hem estat treballant a totes les classes com a projecte transversal els 90 anys de l’escola i que en fa 150 del naixement d’Ignasi Iglésias; totes les famílies que vulgueu podreu venir a visitar l’exposició del projecte que han fet els i les alumnes al primer pis de l’escola. La visita s’haurà de fer de forma esglaonada entre les 10 h i les 11.30 h del matí. A mesura que aneu arribant a l’entrada d’Extraescolars (Cinca 85), amb grups de deu persones anirem pujant a fer la visita (màxim 15-20 minuts per grup).

Us hi esperem!