Carnaval

Setmana divertida (del 21 al 25 de febrer):

Per no perdre el fil de la festa estigueu atents a les consignes que es posaran a les portes de l’escola.

Al llarg de la setmana caldrà portar cada dia una peça o complement.

Els alumnes de 6è (els Bulls) ho comunicaran a tots els alumnes dilluns 21 de febrer. No us preocupeu perquè les consignes seran molt senzilles.

Dijous 24  de febrer

A la tarda celebrarem el dijous gras al pati de l’escola per grups bombolles seguint les mesures de seguretat i higiene. Cadascú ha de portar el berenar tradicional de dijous gras(un tastet de botifarra, truita i /o coca de llardons). No es poden portar  begudes.

L’alumnat que tingui alguna alteració alimentària portarà el que sigui convenient per a ells/elles.

Divendres 25 febrer:

Celebrarem el carnaval a l’escola a la tarda però els infants vindran disfressats de casa al matí. La disfressa ha de ser còmode.(Han de poder anar al lavabo amb facilitat). Els complements els han de portar a dins de la motxilla amb nom i cognoms i se’ls posaran a la tarda. No es poden portar espases, pistoles….

Tema de les disfresses: lliure.

A la tarda farem una desfilada interna pel pati de l’escola per torns i amb totes les mesures de seguretat. Aquest any degut a la situació actual no hi haurà rua pel carrer. La sortida de l’escola serà com cada dia.

Us recordem que dilluns 28 de febrer és una de les festes de lliure disposició aprovades pel consell escolar i l’escola romandrà tancada.