Bon inici de curs

Us volem donar la benvinguda al nou curs 2019-2020.  Tornarem a veure els somriures, els ulls encuriosits dels alumnes a l’Escola. Comença aquest curs amb nous reptes, però amb el mateix objectiu, aconseguir una educació de qualitat per a tothom. Seran dies de treball compartit amb els alumnes i les famílies per anar aconseguint el somni de formar persones lliures, responsables, solidàries i per tant capaces de respondre a les demandes de la societat on viuen.

Tot el personal de la nostra Escola estem treballant amb il.lusió i esforç per poder començar el proper dijous 12 de setembre de 2019. A les famílies us demanem molta col.laboració  i confiança  per poder iniciar aquesta nova etapa de l’escola.

Comptem amb uns espais nous gràcies al Consorci d’Educació de Barcelona que entre tots ens els hem de fer nostres. Tenim un edifici(primària)  amb molt bones instal.lacions i una masia que li cal una mica més de temps  per finalitzar les obres. Un cop finalitzades  tots els d’educació infantil s’anirant traslladant a la masia. Des de la direcció d’obres ens informen que aquestes finalitzaran al llarg d’aquest primer trimestre.

El dia 12 iniciarem el curs amb tots els alumnes a l’edifici de primària. Perquè pogueu veure l’aula on aniran els vostres fills,  el primer dia (amb l’ajuda de tots) podreu acompanyar els vostres fills/ filles fins a l’entrada de l’aula.  Més endavant ja farem un dia de portes obertes per poder visitar tot el centre.

Els pares dels  alumnes  d’Educació infantil, de moment, podran acompanyar els fills/filles fins a l’aula cada dia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *