Projecte d’escola

Famílies de P4!!

Aquest segon trimestre l’hem començat amb el Projecte d’Escola, coneixent la figura de l’Ignasi Iglésias i els nostres gegant i gegantó, el Joanot i el Trasto. Els hem observat per fora i per dins, els hem dibuixat, hem pogut ballar amb el Trasto, hem conegut la seva història i com es van construir,… i moltes més coses.

També hem fet l’activitat  “Més enllà dels contes” a la biblioteca de l’escola, on hem pogut veure on viu la Treneta, la rateta de la biblioteca.

Com sempre, si voleu veure més fotografies d’aquestes activitats i d’altres, les trobareu al Drive del curs.