Primers dies d’escola

Benvinguts/des al bloc de P4!

Hem començat el curs i ja anem a P-4! Quines ganes teníem de retrobar els amics i amigues i poder jugar junts una altra vegada… En aquest bloc anirem publicant activitats que farem durant el curs, esperem que l’aneu seguint i us agradi.

Aquests primers dies hem jugat molt amb les noves joguines de la classe, de la sala de la terra, i de les terrasses. Hem escoltat contes, hem cantat, hem fet anglès, música, psicomotricitat, i també hem anat a visitar el llimoner, l’hem regat i l’hem dibuixat al natural.

També hem descobert el nom de les nostres classes: P4A els minerals i P4B les dunes. Aquest curs el projecte estarà relacionat amb la terra, hem pogut compartir amb els companys/es els nostres coneixements previs i ens hem fet diferents preguntes sobre el que volem investigar. Ara mateix ens interessa aprendre coses sobre els volcans, ja que ens ha impressionat l’erupció del volcà de la Palma i volem saber més coses sobre ells.

Fins aviat!