Castanyada

Bon dia famílies,

El passat 31 d’octubre a l’escola vam fer la festa de la castanyada com cada any.

Aquest any ha estat especial perquè la nostra classe tenia un paper molt important. Havíem d’acompanyar als més petits a la festa.

Per altra banda, per fi vam poder conèixer als nostres fillols i filloles de 2n i els hi vam ajudar a fer les paperines on després posarien les seves castanyes, que per cert, estaven ben bones.

A més a més, aquest any per ser els més grans de l’escola ens ha tocat també repartir castanyes a tota l’escola, una feina molt important.

Hem gaudit moltíssim, fins un altre!

Els/les alumnes de 6è