VAN GOGH

Els alumnes de 6è de l’escola Guillem de Claramunt, van intentar pintar com en Van Gogh.

Primer, van retallar el llit que va pintar en Van Gogh, en el quadre anomenat “The Blue Room”.
Després, van enganxar el llit en un full en blanc, i a partir del llit, van fer la seva habitació, la de casa d’ells.
Finalment van pintar el que havien dibuixat amb aquarel•les, a pinzellades, utilitzant diferents tons d’un mateix color, sense fer servir el blanc i el negre, tal com ho feia el senyor Van Gogh i els pintors impressionistes.

Amb aquest treball, a part de treballar la manera de pintar d’aquests artistes, també van treballar el concepte de la profunditat.