PREMI SAMBORI

Al principi del segon trimestre, els alumnes de cicle mitjà i superior de l’Escola Guillem de Claramunt van començar a escriure una història per a presentar-la al concurs d’escriptura Sambori.

Abans que res, van haver de fer un petit esquema a classe del que tractaria el text. Al dia següent d’això, van començar a escriure la història amb moltes ganes. Per fer la història van tardar uns quants dies, perquè a més, ho havien de passar a l’ordinador.

Un cop escrites totes, els mestres en triaran tres de cada cicle i les presentaran al concurs. Esperem que tinguem sort!