MURAL MODERNISTA

Cada any, tots els alumnes fan treballs sobre el projecte de l’escola per decorar l’entrada del centre. Aquest any, ha tocat el tema del modernisme, ja que es compleixen 140 anys del naixement de Josep Maria Jujol. Així doncs, els mestres de cicle superior han decidit fer un mural d’una façana modernista entre cinquè i sisè.

El primer que van fer, entre tots els alumnes de cicle superior, va ser començar a pensar i traçar una façana modernista posant diverses idees a la pissarra. Després, cadascú va agafar un full en brut i va fer la seva façana modernista amb les seves pròpies idees. A partir d’aquell moment, van sorgir moltes més idees, ja que al principi no n’hi havia gaires. A la setmana següent, com tots els nens i nenes no cabien al mural, els mestres van fer grups de quatre persones, dos alumnes de cinquè i dos de sisè. D’aquesta manera, va començar un grup i la resta de persones es van esperar a les seves classes fent un altre treball de plàstica. Cada grup sortia uns 25 minuts al mural per dibuixar i col•locar tot el que havien dibuixat a l’esbós. Els mestres, abans d’esborrar les idees, van fer una fotografia de la pissarra perquè els alumnes sapiguesin el què fer.

Al acabar, els cursos que ho havien fet el van enganxar a la paret de l’entrada i es van fer una foto per rememorar aquell dia.