JOCS FLORALS

El passat dia 17 de maig va assistir un alumne representant de cada cicle a l’entrega dels premis del XI Concurs de Jocs Florals Escolar de Catalunya organitzat pel Departament d’Educació. Aquest concurs té l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants i joves de sis a divuit anys.
La nostra sorpresa i alegria va ser la de ser premiats per a tres de les categories:
-Premi accèssit de la categoria H. Conte audiovisual: “La Catxalota salva el mar” . Conte dut a terme pels alumnes de 1r i 2n de l’escola.
-Premi prosa C1 per un grups d’alumnes de sisè amb la narració “La gossa Laica”.
-Premi prosa D1 pels alumnes de l’aula SIEI de l’escola amb el títol: “Els Panducraft, l’hort i el forat negre”.
Moltíssimes felicitats a tots i totes pel vostre treball, entrega i esforç.