EL TREBALL MODERNISTA

Els alumnes de 6è, com a treball de plàstica, han treballat el modernisme.

Primer van fer parelles i van mirar edificis modernistes: “La casa Batlló, El Parc Güell, etc”. Després van triar un d’aquests edificis i van fer un “power point” parlant de les característiques d’aquest. Quan el “power point”va estar acabat, van presentar-lo.

El dia 7 de novembre, l’escultor Bruno Gallart, que tenia 75 anys, va vindre a visitar els alumnes de 6è per explicar-los-hi coses sobre el modernisme. L’escultor havia treballat a la Sagrada Família, com a últim projecte. Li van preguntar coses relacionades amb el modernisme i les va respondre amb amabilitat.

Finalment han fet uns dibuixos d’una façana d’un edifici modernista que s’han inventat. Primer els han dibuixat i després els han pintat o l’han completat enganxant material, com per exemple, càpsules de cafè, fils, escuradents… .