EL DIA DE LA DONA

Els alumnes de 6è de l’escola Guillem de Claramunt, el dia 8 de març, van fer unes activitats per reflexionar sobre el dia de la dona, ja que en molts països, la dona es discriminada per molts motius.

Els alumnes de 6è es van centrar en el dret a vot de les persones, ja que hi ha molts indrets on la dona no pot votar, ni fer moltes coses que sí permeten fer als homes.

Primer van fer un resum històric del sufragi internacional i després van fer una llista de països on les dones encara no poden votar. A continuació van fer una línia del temps on van col•locar deu països aleatòriament on el sufragi femení sí està permès. Observant aquesta línia, els alumnes es van adonar que la discriminació vers la dona és una cosa ben present, ja que molts països han afegit el dret a vot de les dones en la segona meitat del s.XX.

La conclusió que van extreure és que cal continuar treballant per a fer un món molt més just per tothom.