BIBLIOPATI

El dia 22 d’abril, celebrant la Diada de Sant Jordi, els nens i nenes de sisè vam anar al supermercat Coaliment de la Secuita per recollir els carros que ens han regalat per al nostre projecte de Biblioteca.
El bibliopati consisteix en una activitat que han pensat els encarregats de la biblioteca escolar. A l’hora del pati podrem llegir llibres, que els alumnes de sisè baixaran al pati amb els carros que ens ha donat des del Coaliment.
Els carros estan distribuïts per diferents categories: primer, segon i
tercer; quart, cinquè i sisè.
Els llibres de primer, segon i tercer són llibres més infantils, adaptats per ells. Els llibres de quart, cinquè i sisè són més madurs, introdueixen la pubertat, l’adolescència entre d’altres coses.
En agraïment a la donació del Coaliment a l’escola, els nens i nenes de sisè els van regalar un cable que descarga arxius del mòbil a l’ordinador de part de tota l’escola.
Gràcies Coaliment!
Reporters de sisè.