EL TREBALL MODERNISTA
Els alumnes de 6è, com a treball de plàstica, han treballat el modernisme. Primer van fer parelles i van mirar edificis modernistes: “La casa Batlló, El Parc Güell, etc”. Després van triar un d’aquests edificis i van fer un “power point” parlant de les característiques d’aquest. Quan el “power point”va estar acabat, van presentar-lo. El […]
EL TREBALL MODERNISTA Llegeix més »









