Escola de Consum
L’escola de consum van venir la setmana passada a fer-nos tot un seguit d’activitat. Gràcies!!
Escola de Consum Llegeix més »
L’escola de consum van venir la setmana passada a fer-nos tot un seguit d’activitat. Gràcies!!
Escola de Consum Llegeix més »
Fem un repte d’innovamat i ens adonem que si no utilitzem el llenguatge matemàtic específic no ens podem entendre !
3r Reptes d’Innovamat Llegeix més »
Primera trobada de padrins lectors!. Hi havien molts, molts
Padrins de lectura Llegeix més »
El Guiu de cinquè ens fa una audició amb el teclat elèctric i ens
5è Teclat elèctric Llegeix més »
Estrenem la comissió de jardineria. Alumnes de 1r fins a 6è ajuden a mantenir el jardí de papallones i l’hort de l’escola. BONA FEINA !!!
Comissió de Jardineria Llegeix més »
Els alumnes de primària van poder gaudir de les activitats del bus de la ciència !
BUS DE LA CIÈNCIA Llegeix més »
Un any més hem gaudit del parc de trànsit !
1r 2n 3r PARC DE TRÀNSIT Llegeix més »