Avui hem rebut la visita dels Mossos d’Esquadra a la classe d’I4. Ens han explicat, d’una manera molt propera i adaptada als infants, algunes normes bàsiques de seguretat viària. Hem après la importància d’anar ben asseguts i subjectats al cotxe, d’esperar a la vorera abans de creuar, de mirar els semàfors i de fixar-nos bé si els vehicles estan aturats abans de passar. Els nens i nenes han participat amb molt d’interès i han pogut reforçar hàbits que els ajudaran a desplaçar-se de manera més segura en el seu dia a dia.
I despres hem fet una tapa per la nostra llibreta de plàstica.



