DIA DE LA MÚSICA

Hola a tothom,

El passat divendres 20 de novembre a la nostra escola vam celebrar el dia de la música. Afegint-nos al projecte d’escola de cuidar el medi ambient, tots els cicles hem construït diferents instruments reutilitzant diferents materials.

Així els infants d’educació infantil han fet les seves pròpies maraques, cicle inicial un tam-tam o tambor japonés, cicle mitjà arpes i cicle superior pals de pluja.

Hem exposat una petita representació al hall de l’escola i ens hem juntat tots al gimnàs per cantar la cançó SIGUEU RECICLATS!!