Un regal del Rabeh

Tots us preguntareu, però qui és el Rabeh???? Doncs sorpresa, és un nou company de la classe de tercer. Acaba d’entrar a l’escola. Una escola on, tot i ara ser virtual i no poder estar físicament en el mateix lloc ni poder abraçar-nos, som capaços de transmetre molta calidesa i fer que l’escola sigui igual d’acollidora que sempre. El Rabeh ve de Beni Mellal, una ciutat del Marroc. Ell parla àrab a casa i ara està aprenent el català.

Amb les videoconferències ha pogut conèixer els seus companys i companyes de classe.  Molts li han enviat també missatges i dibuixos. En agraïment el Rabeh també ha enviat un missatge i uns dibuixos. Li agrada molt dibuixar i jugar a futbol. Em sembla que en això coincidirà amb molts i moltes de vosaltres!!!! Teniu ganes de coneixe’l?, voleu fer-li preguntes?, teniu missatges per a ell??? Doncs ja sabeu, podeu escriure’ls als comentaris o enviar-les per correu. Fem que senti l’escalf de l’Escola Gaudí!!!!

Aquí teniu el missatge, els dibuixos I una foto del castell de la seva ciutat.

Petons voladors per a tots i totes.