SURFEJANT EL TEMPS AMB ART

Els infants de 4t hem realitzat una proposta relacionant l’art (música i  pintura) amb el projecte d’escola “Surfejant el temps”.

A música hem escoltat la cançó TIEMPO de Jarabe de Palo i hem extret expressions relacionades amb el projecte d’aquest curs:

TIEMPO PARA APRENDER, TIEMPO PARA JUGAR, TIEMPO PARA QUERER, ETC.

Tot seguit hem conegut i analitzat algunes obres de l’artista GOLSA GOLCHINI. Hem vist quadres que representaven l’aigua, o persones surfejant. Donat que el nostre projecte es diu “Surfejant el temps” hem escollit aquesta artista per inspirar-nos en la seva obra que hem après que combina tècniques mixtes d’empastament amb pintures acríliques i fotografia o pintura digital.

A continuació us deixem amb algunes obres d’aquesta artista:

I ara, us convidem a fer un tour virtual per les obres d’art que han creat les nenes i nens de 4t representant una de les frases de la cançó TIEMPO i inspirant-se en les tècniques de l’artista GOLSA GOLCHINI. Cada frase l’han escrit en castellà, català i anglès; i al costat de l’obra trobeu l’esborrany o explicació que han fet ells. Esperem que us agradi:

D’altra banda, vam preguntar als infants: Com pintaríeu el temps? Qualsevol aspecte relacionat amb el temps i com vosaltres vulgueu. Totalment lliure. Aquí teniu els resultats amb el títol que va voler posar cadascú: