#DESPLAÇADES

Benvolgudes famílies,

aquest tercer trimestre la classe de cinquè ha col.laborat en el projecte #desplaçades, emmarcat dins la programació del Dia mundial de les Persones Refugiades 2022 que organitza l’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat.

Aquestes són les activitats adreçades al públic familiar.

Dissabte 18 de juny, a Cal Ninyo, 11,30h. Refugi en curt, una mostra de curtmetratges d’animació sobre asil. L’alumnat participant obtindrà un segell del passaport Edunauta.

Dilluns 20 de juny a les 19h, Plaça de l’Ajuntament. Acte amb la col·laboració de l’Escola municipal de Música Blai Net per visibilitzar la instal·lació ARTÍSTICA COMUNITÀRIA amb les sabates.

Us adjuntem dos cartells: un, amb la informació completa del Dia Mundial de les Persones Refugiades i l’altre, amb les activitats de dilluns 20.