XX Jocs Olímpics 2011

Famílies, nens i nenes… aquí tenim el vídeo que ha preparat Aldo, el pare de Noa de P4… us quedareu bocabadats!!!!

Els Jocs Olímpics, que cada any celebrem a l’escola el darrer dia del tercer trimestre, van ser tot un èxit, ens ho vam passar d’allò més bé.

Com sempre, cada classe es divideix en 4 grups amb samarretes de colors diferents, i es formen 4 equips de totes les classes de l’escola. L’AMPA enguany va repartir plàtans i sucs als esportistes i medalles d’or per a tots. Ens vam esforçar molt i ens ho vam passar mot bé realitzant les diferents proves atlètiques. Vam saltar molt lluny al salt de llargada, molt alt al salt d’alçada, vam còrrer molt ràpid a les curses de velocitat i de tanques i ens vam coordinar molt bé a la cursa de relleus.

Com sempre el pòdium es va omplir de somriures amb els alumnes de P3A i P3B aixecant les copes.

FELICITATS A TOTS I TOTES!

GRÀCIES A LES FAMÍLIES QUE VAN ASSISTIR-HI, A L’AMPA I A TOTS ELS QUE VÀREM PARTICIPAR D’UNA MANERA O UN ALTRA D’AQUESTA JORNADA ESPORTIVA.