Sorpresa! El Natcham i el Kevin

Mireu quina sorpresa tenim avui!

El Natcham i el Kevin són dos germans que van estar a la nostra escola des de P3 fins el curs passat. El Natcham estava a la classe dels que ara fan tercer i el Kevin dels que estan fent P5.

Ara viuen a Lyon, una preciosa ciutat de França.

Ells, com tots nosaltres, estan vivint el confinament de la millor manera possible: fent les tasques escolars, esport, jocs, cuinant,… i ens desitgen el millor per a tots nosaltres, com nosaltres a ells!

Ens ha fet molta il·lusió saber d’aquests dos germans tan guapíssims i simpàtics i, sobretot, saber que ells i tota la seva família estan bé.

Des d’aquí us enviem moltíssims petons i infinites abraçades.

Us estimem!

Us posem la traducció del francés:

“Sóc en Natcham. Ara vivim a França i estem bé malgrat el confinament. Espero que vosaltres estigueu bé. Al matí quan ens llevem fem els deures de l’escola i després, a la tarda, fem diverses activitats de cuina i jocs. Estic molt content d’enviar-vos aquest vídeo i espero que us agradi. Adéu i porteu-vos bé.”

“Bon dia, sóc jo, en Kevin. Esteu bé? Jo, sí, estic bé.”