Som 5è

Hola, som la classe de cinquè de l’escola Antoni Gaudí de Sant Boi de Llobregat. Som 25 alumnes, 14 nenes i 11 nens.

Aquest any som més grans i tenim moltes ganes de treballar. Entre nosaltres ens portem molt bé, som molt bons companys i companyes. Som molt divertits, xerraires, orgullosos, creatius i juganers.

Esperem que aquest curs sigui molt bo, que aprenguem moltes coses, que ens traguem la mascareta i que marxi el coronavirus.

1. Família Mudarra i Giménez

Molta sort i molts encerts en aquest nou curs que enceteu. Com sempre ho fareu de luxe perquè sou un gran grup d’amics i amigues; us cuideu uns dels altres, us estimeu i, per sobre de tot, respecteu les particularitats de cadascú de vosaltres. Us feu grans i us empodereu, i això es nota any rere any.

#FERROCinquè