SABÓ GAUDÍ 2020

Bona tarda famílies,

Els nens i nenes de 6è, com cada any, estem fent el projecte “FEM SABÓ”. Aquest any ens estem trobant amb alguns obstacles o dificultats però junts i amb il·lusió els estem SURFEJANT.

Hem creat una COOPERATIVA amb l’objectiu de recaptar diners per anar tot 6è a l’esquiada, són les nostres últimes colònies junts!!

Per dur a terme aquest projecte hem:

• Esbrinat què és una cooperativa.
  • Dissenyat, votat i perfeccionat el nostre logotip.
  • Treballat en equips cooperatius.
  • Masterclass de sabó: hem après a fer sabó corporal.
  • Fet assemblees dels dos grups de 6è per prendre decisions democràtiques.
  • Calculat totes les despeses i ingressos de la nostra cooperativa.
  • Dissenyat cartells i targetes publicitàries.
  • Après a gestionar un compte de correu electrònic.
  • Fet recompte de tots els nostres sabons.
  • Investigat sobre les propietats de cada sabó.
  • i moltes coses més….

Aquest projecte ens està ensenyant a treballar en equip, a planificar i organitzar-se, a prendre decisions….

Les famílies han estat un pilar important en el nostre projecte. Elles també s’han hagut d’organitzar i han fet un horari per venir a fer sabó a l’escola. Ens estan ajudant molt!!!

Hem fet molts tipus de sabó 100% artesanal i ara necessitem la vostra col·laboració. Com ens podeu ajudar?

• Comprant-nos sabó a la paradeta que posarem a l’escola la setmana del 14 al 18 de desembre (us avisarem dels dies i l’horari).
  • Fent-nos comandes a: femsabo@escolagaudisantboi.cat
  • Fent difusió del nostre vídeo o cartell publicitari a familiars, amics, veïns….

Moltes gràcies famílies!!

Aquí podeu veure tots els tipus de sabons que tenim disponibles i les seves propietats:

Propietats dels sabons

Aquí pots descarregar el nostre cartell publicitari i enviar-ho a familiars i amics:

Cartell publicitari

Programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu

1. Julia saker ramirez

Bon dia !!! tot i la situació que vivim sou capaços de sorprendre’ns i emocionar-nos … fantàstic treball en equip … això no s’oblida en la vida !!!ara a vendré!!!!👏👏👏👏

2. Maite Fillat

Un gran projecte, que any rera any engresca a alumnes, mestres i famílies. I aquest any també!!! Darrera: treball d’equip, aprenentatge cooperatiu, implicació de les famílies…I a mi m’ emociona veure-ho.Tot un èxit!!! Felicitats colla de valents i valentes!! Que la venda sigui exitosa!!

3. Jessica Gala

Sou uns artistes, en general, aquest any afegim el reinvertar-vos i adaptar-vos I es que de fer equip, aquesta escola en sap molt 👏👏

Tinc un petit dubte; comanda feta online, ara on us faig el pagament i passo a recollir?

Gràcies i bona venta 😍

Records i petons per a tots i totes

1. Laura Guerrero

Moltes gràcies Jessica 😍
      A partir d’avui els nens i nenes us contestaran al email.
      T’informaran de la data de recollida i podràs passar a recollir la teva comanda per l’escola.
      Molts petons i gràcies per col·laborar😘😘