SABÓ AL PODER

Hola, som el alumnes de 6è. Aquest any, tenim un projecte molt important, que és el projecte SABÓ. Nosaltres, estem molt nerviosos i nervioses per vendre sabó perquè mai ho hem fet però ja arribat el nostre moment i ara sentirem el mateix que tots els alumnes que han passat per 6è. QUINS NERVIS!!! Per això hem fet un vídeo ensenyant-vos tot el procés, on per cert les famílies ens han ajudat molt, MOLTES GRÀCIES FAMÍLIES!! Per si no ho sabeu, estarem venent sabons 100·/. naturals a la fira de la Puríssima els dies 6,7 i 8 a la zona de la muntanyeta. Com cada any, venem sabó per recaptar diners i anar-nos tots junts a esquiar. Gràcies a les nostres mestres/tutores per ajudar-nos.

Esperem que us agradi el vídeo que vam fer amb molt esforç i il·lusió.

US ESPEREM ALLÀ.

DE PART DELS ALUMNES DE 6è